Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

“QRM (ang. Quick Response Manufacturing)”

  /  “QRM (ang. Quick Response Manufacturing)”

“QRM (ang. Quick Response Manufacturing)”

You are here:
  • KB Home
  • Q
  • "QRM (ang. Quick Response Manufacturing)"
< Back

Koncepcja zarządzania produkcją, która zalecana jest przede wszystkim firmom, które w swojej ofercie posiadają
zróżnicowany asortyment i zajmują się głównie produkcją krótkoseryjną.

QRM nie przywiązuje swojej uwagi głównie do kosztów, ale jest skoncentrowany na lead time- czas, w którym realizowane są DZIAŁANIA PRODUKCYJNE. Firma nie skupia się tu na tym jaki będzie koszt produkcji konkretnego produktu, tylko w jak szybkim czasie będzie w stanie go wyprodukować i dostarczyć klientowi. Zastosowanie tej koncepcji przyczynia się do drastycznego skrócenia czasu realizacji zamówień.
Skróceniu ulega również czas realizacji procesu produkcyjnego.

Efekty:

  • lepszaobsługa klienta
  • możliwość szybszego reagowania na potrzeby rynku
  • obniżenie kosztów operacyjnych o 20-30 %
  • zmniejszenie lead time i w konsekwencji firma staje się bardziej efektywna i elastyczna

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło