Przyszłość procesów zakupowych – optymalizacja i sieci zakupowe
Planując zakupy dla firmy, warto zadbać nie tylko o dobrej jakości produkty, ale także o zbudowanie trwałej relacji z solidnym kontrahentem. Pomóc w tym może odpowiednia organizacja procesu zakupowego – na przykład korzystanie z dostępnych sieci zakupowych.
Webinar: Realizacja innowacji pochodzących od dostawców
Innowacje. Innowacje. Innowacje. Jak w praktyce podejść do tematu innowacji pochodzących od dostawców?
New Procurement for AI Leaders: join the first AI lounge!
Premierowa prezentacja projektu wykorzystującego zaawansowane AI w zakupach. Prelegenci w trakcie wystąpienia udowodnili, że Artificial Intelligence to przyszłość i gwarancja przewagi konkurencyjnej. Nowoczesne narzędzia dla zakupów wkraczają na wyższy level.
Czym jest B2B eCommerce i jak zmieni zakupy firmowe?
Jakie korzyści dla firmy płyną z B2B e- Commerce? eCommerce B2B jako istotny element ekosystemu nowoczesnych narzędzi zakupowych.
Zautomatyzowany łańcuch dostaw – klucz do przyszłości każdej firmy
Jak zacieśnić i zautomatyzować współpracę w łańcuchu dostaw? Jak połączyć systemy fakturowania dostawców z systemem zmawiającego? Jak śledzić drogę realizacji zamówienia i dynamicznie reagować?
Rozwój nowych produktów – udział i rola funkcji zakupów
Dojrzałość funkcji zakupów a rola zakupów w procesie tworzenia nowych produktów na konkretnych przykładach. Zakres udziału funkcji zakupów w procesie tworzenia nowych produktów.
Dyskusja Panelowa: Dojrzałość funkcji zakupowej w Polsce
Dyskusja oparta na wynikach badania McKinsey i PSML. Jak zwiększyć strategiczną rolę funkcji zakupowej w organizacji? Transformacja celów funkcji z "Oszczędności" do "Generowanie Wartości" i Zrównoważony rozwój.
Zamknijmy wspólnie obieg – rola Zakupów w gospodarce obiegu zamkniętego (Circular Economy)
Faktyczna odpowiedzialność Zakupów za przestrzeganie regulacji środowiskowych przy wyborze produktów i dostawców. Prezentacja case study: Produkty i usługi zamykające obieg.
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.
What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?