Świat VUCA z perspektywy firmy, która miała wyzwania z łańcuchem dostaw
Zakupy jako pełnoprawny członek procesu S&OP/IBP Prewencja jako najbardziej skuteczna forma zarządzania ryzykiem Dywersyfikacja pozorna vs prawdziwa – różnice, Koszty prewencji – czyli kto za to wszystko zapłaci i dlaczego ma to zrobić
Krótki przewodnik jak z CPO stać się Digital CPO
Jak przygotować się do procesu transformacji? Na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia e-procurement? Zarządzanie zmianą jako niezbędny element ‘digital transformation’ Specyfika projektu wdrożeniowego systemu e-procurement Co wiem dzisiaj, a czego nie widziałem niestety w 2016 roku, rozpoczynając proces ‘digital transformation’ swojej organizacji? <div
Jak zarządzać ryzykiem wspólnie z dostawcą rola business continuity plan
Co to jest Business Continuity Plan (BCP) i jak pomaga on zarządzać ryzykiem w zakupach? BCP jako element zarządzania ryzykiem w strategii kategorii. BCP: zarządzanie ryzykiem Dostawcy wspólnie z Dostawcą
40 krajów w 16 miesięcy – czyli globalne wdrożenie systemu Coupa w grupie Elekta z perspektywy Project Managera
Jak przygotowałem siebie i organizację, by dać nam szansę szansę na sukces? Co było największym wyzwaniem, co pułapką, a co mnie kompletnie zaskoczyło? Czego nauczyłem się w trakcie wdrożenia i co finalnie udało nam się osiągnąć?
Nowa lekcja risk management dla funkcji zakupowej
Czy oszczędności kosztowe motywują nas do dodatkowych działań w obszarze zarządzania ryzykiem; jak powinniśmy dostosować nasze KPI to nowych wyzwań. A co z kompetencjami? czy wiemy jak je pozyskać? Modelowe i systemowe podejście do zarządzania ryzykiem zamiast staropolskiego „będzie problem, będzie
Next Generation Partnerships
Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P's of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C's.
What is Bad Buying – And How Can You Avoid It?
What are the key factors that lead to "bad buying"? How organisations can protect against fraud and corruption in procurement. The single most important step you can take to avoid "Bad Buying".
Fokus na neutralność klimatyczną a współpraca z kluczowymi dostawcami
Jak wygląda zrównoważony rozwój w procesach zakupowych w Coca-Cola HBC? Jak zaangażować dostawców w redukcje emisji. Dążenie do neutralności klimatycznej we współpracy ze strategicznymi dostawcami.
Dyskusja Panelowa: Dojrzałość funkcji zakupowej w Polsce
Dyskusja oparta na wynikach badania McKinsey i PSML. Jak zwiększyć strategiczną rolę funkcji zakupowej w organizacji? Transformacja celów funkcji z "Oszczędności" do "Generowanie Wartości" i Zrównoważony rozwój.