Jaki potencjał widzą inwestorzy nad Wisłą
Jak wynika z raportu Why Invest in Poland opracowanego przez Walter Herz, PAIH i People, Polska pozostaje atrakcyjną lokalizacją dla inwestorów .
Zarządzanie ryzykiem braku dostaw – czarne łabędzie
W jaki sposób zabezpieczasz firmę przed niespodziewanymi zagrożeniami ? Jak zbudować plan kontynuacji biznesu? Jak przygotować się na nieprzewidziane niespodzianki w postaci czarnych łabędzi? Jak wygląda zarządzanie ryzykiem dla zakupów direct?
Zielona rewolucja w Łańcuchu Dostaw Materiałów Marketingowych. EkoPOSytywni
EkoPOSytywni to podejście możliwe do zaadoptowania w każdej firmie korzystającej z materiałów marketingowych (szczególnie POS). ‘Zielony’ produkt to już często norma – co z masą materiałów marketingowych do jego promocji?
PROCON Webinar: Przetarg w czasach pandemii
Jak przeprowadzić przetarg na wybór agencji komunikacji marketingowej i dostosować go do zdalnych warunków? Czy warto ryzykować i się
PROCON Webinar: Tailspend – koło u wozu w Zakupach B2B
Dowiedz się czym tak dokładnie jest tzw. ogon zakupowy, jakie wyzwania stawia Tail Spend przed Działem Zakupów oraz jak zarządzać zakupami rozproszonymi.
EBook: Aukcje elektroniczne w pigułce
E-book poświęcony jest w całości sposobom na wykorzystanie aukcji elektronicznych oraz korzyściom z tego płynącym! Zapraszamy do cyfrowego świata e-aukcji.
Webinar: Jak rozliczyć wartość dodaną działu zakupów
Przekonaj się, jakie wskaźniki mierzą zysk, płynność finansową, pracochłonność, a jakie innowacje. Poznaj najlepsze praktyki, jakie wskaźniki najlepiej nadadzą się do Działu Zakupów w Twojej firmie!
Raport: Lean Procurement – jak szybciej, celniej i taniej kupować i kontraktować usługi IT w modelu Agile
Raport jest podsumowaniem najważniejszych wyzwań związanych z kupowaniem usług IT w dobie transformacji cyfrowej. Jak budować nowoczesne modele zakupowe, aby wybór dostawców IT był szybszy, tańszy i bardziej efektywny?
What VUCA really means for procurement (video)
Prezentacja opisuje negatywne skutki nieprawidłowo zaaplikowanego procesu VUCA na przykładzie 4 case studies i omawia wnioski wyciągnięte z zastosowania tych błędów dla dowolnej kategorii zakupów i firmy.