Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

„QRM (ang. Quick Response Manufacturing)”

  /  „QRM (ang. Quick Response Manufacturing)” (Strona 2)

„QRM (ang. Quick Response Manufacturing)”

You are here:
  • KB Home
  • Q
  • "QRM (ang. Quick Response Manufacturing)"
< Back

Koncepcja zarządzania produkcją, która zalecana jest przede wszystkim firmom, które w swojej ofercie posiadają
zróżnicowany asortyment i zajmują się głównie produkcją krótkoseryjną.

QRM nie przywiązuje swojej uwagi głównie do kosztów, ale jest skoncentrowany na lead time- czas, w którym realizowane są DZIAŁANIA PRODUKCYJNE. Firma nie skupia się tu na tym jaki będzie koszt produkcji konkretnego produktu, tylko w jak szybkim czasie będzie w stanie go wyprodukować i dostarczyć klientowi. Zastosowanie tej koncepcji przyczynia się do drastycznego skrócenia czasu realizacji zamówień.
Skróceniu ulega również czas realizacji procesu produkcyjnego.

Efekty:

  • lepszaobsługa klienta
  • możliwość szybszego reagowania na potrzeby rynku
  • obniżenie kosztów operacyjnych o 20-30 %
  • zmniejszenie lead time i w konsekwencji firma staje się bardziej efektywna i elastyczna

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło