Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)

  /  P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)

P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)
< Back

Jeden z ważniejszych procesów w biznesie mający na celu efektywne kompleksowe zarządzanie obszarem finansowo- księgowym w nowoczesnej firmie. Obsługa tego procesu zajmują się zewnętrze wysoko wyspecjalizowane firmy outsourcingowe lub wydzielone wewnątrz organizacji tzw.centra usług wspólnych.

Dzięki wydelegowaniu tego typu procesów firma może skupić się na swojej głównej działalności (core business). Do procesu P2P zalicza się shared service centres. Jedną z wielu zalet procesu jest standaryzacja i automatyzacja , która pozwala organizacjom szybko i efektywnie monitorować obsługę procesów zakupowych.

P2P pozwala uniknąć 3 obszarów ryzyka:

  • braku integracji i współpracy z działem sprzedażowym i dostawcami;
  • błędów związanych ze składaniem zamówień w procesie zakupowo-przetargowym;
  • zbyt długim okresem płatności

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło