Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Peter Kraljič

  /  Peter Kraljič

Peter Kraljič

You are here:
< Back

Dr Peter Kraljič, nazywany ojcem chrzestnym współczesnych zakupów B2B, do lutego 2002 roku był członkiem Rady Doradczej McKinsey. Dołączył do McKinsey w 1970 r. w Niemczech i został wybrany na dyrektora w 1977 r. oraz w 1982 r. Był on przez wiele lat był członkiem Akcjonariuszy McKinsey, Kancelarii Rozwoju Firm i Rozwoju Personelu oraz zarządzał w latach 1993-1998 działalnością McKinsey we Francji. Przed dołączeniem do Kancelarii pracował przez sześć lat w zakresie badań metalurgicznych w firmach w Jugosławii, Niemczech i Luksemburgu. Działalność Petera Kraljica skoncentrowana była głównie na klientach przemysłowych w sektorach takich jak: chemiczny, farmaceutyczny, motoryzacyjny, montażowy, maszynowy i stalowy, aluminiowy, a także sektory usług takie jak sprzedaż i logistyka. Dla tych klientów Peter.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło