Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Peter Kraljič

  /  Peter Kraljič (Strona 2)

Peter Kraljič

You are here:
< Back

Dr Peter Kraljič, nazywany ojcem chrzestnym współczesnych zakupów B2B, do lutego 2002 roku był członkiem Rady Doradczej McKinsey. Dołączył do McKinsey w 1970 r. w Niemczech i został wybrany na dyrektora w 1977 r. oraz w 1982 r. Był on przez wiele lat był członkiem Akcjonariuszy McKinsey, Kancelarii Rozwoju Firm i Rozwoju Personelu oraz zarządzał w latach 1993-1998 działalnością McKinsey we Francji. Przed dołączeniem do Kancelarii pracował przez sześć lat w zakresie badań metalurgicznych w firmach w Jugosławii, Niemczech i Luksemburgu. Działalność Petera Kraljica skoncentrowana była głównie na klientach przemysłowych w sektorach takich jak: chemiczny, farmaceutyczny, motoryzacyjny, montażowy, maszynowy i stalowy, aluminiowy, a także sektory usług takie jak sprzedaż i logistyka. Dla tych klientów Peter.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło