Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)

  /  P2P (PtP) (ang. Procure to Pay) (Strona 2)

P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • P2P (PtP) (ang. Procure to Pay)
< Back

Jeden z ważniejszych procesów w biznesie mający na celu efektywne kompleksowe zarządzanie obszarem finansowo- księgowym w nowoczesnej firmie. Obsługa tego procesu zajmują się zewnętrze wysoko wyspecjalizowane firmy outsourcingowe lub wydzielone wewnątrz organizacji tzw.centra usług wspólnych.

Dzięki wydelegowaniu tego typu procesów firma może skupić się na swojej głównej działalności (core business). Do procesu P2P zalicza się shared service centres. Jedną z wielu zalet procesu jest standaryzacja i automatyzacja , która pozwala organizacjom szybko i efektywnie monitorować obsługę procesów zakupowych.

P2P pozwala uniknąć 3 obszarów ryzyka:

  • braku integracji i współpracy z działem sprzedażowym i dostawcami;
  • błędów związanych ze składaniem zamówień w procesie zakupowo-przetargowym;
  • zbyt długim okresem płatności

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło