Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

QC (Quality Control)

  /  QC (Quality Control)

QC (Quality Control)

You are here:
< Back

Kontrola jakości (QC) to proces, w którym podmioty dokonują przeglądu jakości wszystkich czynników związanych z produkcją. ISO 9000 definiuje kontrolę jakości jako „część zarządzania jakością ukierunkowaną na spełnianie wymagań jakościowych”

Podejście to kładzie nacisk na trzy aspekty

  1. Elementy takie jak sterowanie, zarządzanie zadaniami, zdefiniowane i dobrze zarządzane procesy, [4] [5] kryteria wydajności i integralności oraz identyfikacja rekordów
  2. Kompetencje, takie jak wiedza, umiejętności, doświadczenie i kwalifikacje
  3. Miękkie elementy, takie jak personel, integralność, zaufanie, kultura organizacyjna, motywacja, duch zespołowy i relacje jakościowe.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy
Zakupy nie-strategiczne, czyli jak zakupy przestały być strategiczne?

Prezentacja opisuje syndrom zakupów nie-strategicznych, przedstawia sprawdzonych narzędzia strategiczne kupca i odpowiada na pytanie dlaczego zaczęły zawodzić. Analiza dolegliwości istniejących procesów i recepta na dzisiejszą „strategiczność”.

Autor: Konrad Bąk, SMA Solar
PROCON Webinar: Zdalni managerowie ery post-COVIDOWEJ

Co – tak naprawdę – zmienił COVID w pracy i roli managerów?. Czy biurową efektywność zarządzania można osiągnąć z domu? Co najbardziej przeszkadza w zarządzaniu zdalnym zespołem i jak sobie z tym radzić? Jak budować relację online?

Autor:Jacek Jarmuszczak, NextBuy oraz Gość Specjalny
We can afford a little audacity (video)

What are the key learnings on Supply Chain from COVID 19 Crisis and on what should Procurement focus in risk management – new KPI’s vs new priorities.

Autor: Christian Voland, Bunge
Feedback zakupowy w postępowaniu przetargowym: elementarne narzędzie pomijane przez działy zakupów

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.

Autor: Mateusz Borowiecki, OptiBuy
Zarządzanie ryzykiem braku dostaw – czarne łabędzie

W jaki sposób zabezpieczasz firmę przed niespodziewanymi zagrożeniami ? Jak zbudować plan kontynuacji biznesu? Jak przygotować się na nieprzewidziane niespodzianki w postaci czarnych łabędzi? Jak wygląda zarządzanie ryzykiem dla zakupów direct?

Autor: Jacek Jarmuszczak, NextBuy
PROCON Webinar: Zacznij zarządzać swoją karierą w zakupach

Czasy się zmieniły – do tego, żeby skutecznie rozwijać własną karierę nie wystarczy dobre wykształcenie i doświadczenie. Czy można zarządzać swoją karierą? Nie tylko w zakupach.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Kompetencje w zakupach – Część 1: Od Młodszego Kupca do CPO

Poszukiwane przez pracodawców kompetencje stale się zmieniają. Są one mocno zależne od roli i dojrzałości zakupów w danej organizacji oraz wydarzeń i trendów rynkowych. Jakie kompetencje rozwijać by sięgnąć po zakupowy sukces?

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska

Zarejestruj się

Resetuj hasło