Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Reklama kontekstowa

  /  Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa

You are here:
< Back

Promocja, która pojawia się w konkretnym, zdefiniowanym przez twórcę kampanii, otoczeniu. Głównym atutem reklam kontekstowych jest łatwość, z jaką można uzyskać powiązanie tematyczne pomiędzy nimi, a treściami, jakie interesują internautów. Jest to szczególnie cenne w przypadku najpopularniejszej wyszukiwarki, gdzie reklamy kontekstowe Google znajdują się ponad wynikami wyszukiwania, przyciągając sporą uwagę samych internautów. Tak więc jest to oczywiste, że najbardziej znaną platformą reklamy kontekstowej jest właśnie Google Ads (wcześniej AdWords). Reklamy te można zobaczyć nie tylko w samej wyszukiwarce i sieci stron partnerskich, ale i w obrębie YouTube’a, w aplikacjach mobilnych, czy jako dodatkową reklamę w panelu Gmail.

Model rozliczania za tego rodzaju reklamę to Pay Per Click (PPC), czyli płatność wyliczana na podstawie realnych kliknięć. Daje to naprawdę pokaźne możliwości optymalizacji kampanii reklamowych i ustalenia kosztu pozyskania klienta na racjonalnym poziomie.

Do porównania inwestycji poczynionych na kampanię najczęściej używa się wskaźnika zwrotu z inwestycji ROI.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło