Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Reklama kontekstowa

  /  Reklama kontekstowa (Strona 2)

Reklama kontekstowa

You are here:
< Back

Promocja, która pojawia się w konkretnym, zdefiniowanym przez twórcę kampanii, otoczeniu. Głównym atutem reklam kontekstowych jest łatwość, z jaką można uzyskać powiązanie tematyczne pomiędzy nimi, a treściami, jakie interesują internautów. Jest to szczególnie cenne w przypadku najpopularniejszej wyszukiwarki, gdzie reklamy kontekstowe Google znajdują się ponad wynikami wyszukiwania, przyciągając sporą uwagę samych internautów. Tak więc jest to oczywiste, że najbardziej znaną platformą reklamy kontekstowej jest właśnie Google Ads (wcześniej AdWords). Reklamy te można zobaczyć nie tylko w samej wyszukiwarce i sieci stron partnerskich, ale i w obrębie YouTube’a, w aplikacjach mobilnych, czy jako dodatkową reklamę w panelu Gmail.

Model rozliczania za tego rodzaju reklamę to Pay Per Click (PPC), czyli płatność wyliczana na podstawie realnych kliknięć. Daje to naprawdę pokaźne możliwości optymalizacji kampanii reklamowych i ustalenia kosztu pozyskania klienta na racjonalnym poziomie.

Do porównania inwestycji poczynionych na kampanię najczęściej używa się wskaźnika zwrotu z inwestycji ROI.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło