Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)

  /  Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)

Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)
< Back

Jedna z czterech podstawowych grup kupowanych kategorii zakupowych zidentyfikowana w Macierzy Kraljica.
Grupa produktów, która ma zasadnicze znaczenie dla całego procesu produkcyjnego. Są to produkty dostarczane w ogromnych ilościach, w ustalonych przedziałach czasowych. W tej grupie najskuteczniejszymi narzędziami jest zaangażowanie dostawców w proces projektowania elementu, a także program rozwoju dostawcy. Z dostawcami tych produktów/ usług kupcy powinni rozwijać relacje partnerskie (w tym długoterminowe kontrakty), ale też powinni stale ich oceniać i mierzmy ich efektywność, tak by zabezpieczyć ryzyka wynikające z tej współpracy. Pomocne tu są systemy SRM.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło