Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)

  /  Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)

Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)
< Back

Jedna z czterech podstawowych grup kupowanych kategorii zakupowych zidentyfikowana w Macierzy Kraljica.
Są to produkty/usługi mające ogromny wpływ na wynik finansowy firmy, a jednocześnie występuje stosunkowo niskie ryzyko związane ich dostawami. Są to wszystkie produkty, które posiadają liczną grupę producentów/dostawców, a więc wszelkie surowce lub produkty nisko przetworzone. W tym obszarze można z powodzeniem wykorzystać zasady konkurencji rynkowej. Kupcy, którzy kupują tego typu produkty/ usługi powinni wykorzystać swoje wszystkie możliwości zakupowe by osiągnąć najlepsze wyniki w negocjacjach. Dzięki zastosowaniu w tej grupie produktów E- aukcji, bądź przetargów można w bardzo szybkim czasie obniżyć koszty.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło