Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)

  /  Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica) (Strona 2)

Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Produkty „dźwignie” (Macierz Kraljica)
< Back

Jedna z czterech podstawowych grup kupowanych kategorii zakupowych zidentyfikowana w Macierzy Kraljica.
Są to produkty/usługi mające ogromny wpływ na wynik finansowy firmy, a jednocześnie występuje stosunkowo niskie ryzyko związane ich dostawami. Są to wszystkie produkty, które posiadają liczną grupę producentów/dostawców, a więc wszelkie surowce lub produkty nisko przetworzone. W tym obszarze można z powodzeniem wykorzystać zasady konkurencji rynkowej. Kupcy, którzy kupują tego typu produkty/ usługi powinni wykorzystać swoje wszystkie możliwości zakupowe by osiągnąć najlepsze wyniki w negocjacjach. Dzięki zastosowaniu w tej grupie produktów E- aukcji, bądź przetargów można w bardzo szybkim czasie obniżyć koszty.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło