Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)

  /  Produkty strategiczne (Macierz Kraljica) (Strona 2)

Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Produkty strategiczne (Macierz Kraljica)
< Back

Jedna z czterech podstawowych grup kupowanych kategorii zakupowych zidentyfikowana w Macierzy Kraljica.
Grupa produktów, która ma zasadnicze znaczenie dla całego procesu produkcyjnego. Są to produkty dostarczane w ogromnych ilościach, w ustalonych przedziałach czasowych. W tej grupie najskuteczniejszymi narzędziami jest zaangażowanie dostawców w proces projektowania elementu, a także program rozwoju dostawcy. Z dostawcami tych produktów/ usług kupcy powinni rozwijać relacje partnerskie (w tym długoterminowe kontrakty), ale też powinni stale ich oceniać i mierzmy ich efektywność, tak by zabezpieczyć ryzyka wynikające z tej współpracy. Pomocne tu są systemy SRM.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło