Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)

  /  Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)

Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)
< Back

Część stylu przywództwa, który koncentruje się na nadzorze, organizacji i wydajności; jest integralną częścią modelu przywództwa w pełnym zakresie. Przywództwo transakcyjne to styl przywództwa, w którym przywódcy promują przestrzeganie przez zwolenników zarówno nagród, jak i kar. Dzięki systemowi nagród i kar liderzy transakcyjni są w stanie utrzymać motywację naśladowców w krótkim okresie. W przeciwieństwie do liderów transformacji, ci, którzy stosują podejście transakcyjne, nie chcą zmieniać przyszłości, szukają tego samego. Liderzy wykorzystujący przywództwo transakcyjne jako model zwracają uwagę na pracę obserwatorów, aby znaleźć błędy i odchylenia.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło