Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)

  /  Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership) (Strona 2)

Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Przywództwo transakcyjne (Transactional Leadership)
< Back

Część stylu przywództwa, który koncentruje się na nadzorze, organizacji i wydajności; jest integralną częścią modelu przywództwa w pełnym zakresie. Przywództwo transakcyjne to styl przywództwa, w którym przywódcy promują przestrzeganie przez zwolenników zarówno nagród, jak i kar. Dzięki systemowi nagród i kar liderzy transakcyjni są w stanie utrzymać motywację naśladowców w krótkim okresie. W przeciwieństwie do liderów transformacji, ci, którzy stosują podejście transakcyjne, nie chcą zmieniać przyszłości, szukają tego samego. Liderzy wykorzystujący przywództwo transakcyjne jako model zwracają uwagę na pracę obserwatorów, aby znaleźć błędy i odchylenia.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło