Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Print Management

  /  Print Management

Print Management

You are here:
< Back

Usługa skierowane do B2B, dzięki której firmy redukują koszty produkcji materiałów poligraficznych, nie tracąc na jakości, a nawet ją poprawiając, dodatkowo oszczędzając czas. PM integruje wszystkie procesy poligraficzne w jednym miejscu.

Jest to usługa outsourcingowa, gdzie na zlecenie klienta firma zewnętrzna przejmuje odpowiedzialność za wybór i nadzorowanie pracy dostawców. Dzięki specjalizacji w dziedzinie poligrafii firma może w sposób bardziej efektywny dobrać najlepszego dostawcę i technologię wykonania do danego zamówienia. Wartością dodaną może być fakt generowania oszczędności na zamawianych usługach i surowcach. Optymalizacja procesów poligraficznych, odpowiedni dobór technologii i materiałów to główny zakres działań firm specjalizujących się w usługach Print Management: zapewnienie wymaganej jakości, ceny i terminów realizacji zleceń i dostaw.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło