Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Print Management

  /  Print Management (Strona 2)

Print Management

You are here:
< Back

Usługa skierowane do B2B, dzięki której firmy redukują koszty produkcji materiałów poligraficznych, nie tracąc na jakości, a nawet ją poprawiając, dodatkowo oszczędzając czas. PM integruje wszystkie procesy poligraficzne w jednym miejscu.

Jest to usługa outsourcingowa, gdzie na zlecenie klienta firma zewnętrzna przejmuje odpowiedzialność za wybór i nadzorowanie pracy dostawców. Dzięki specjalizacji w dziedzinie poligrafii firma może w sposób bardziej efektywny dobrać najlepszego dostawcę i technologię wykonania do danego zamówienia. Wartością dodaną może być fakt generowania oszczędności na zamawianych usługach i surowcach. Optymalizacja procesów poligraficznych, odpowiedni dobór technologii i materiałów to główny zakres działań firm specjalizujących się w usługach Print Management: zapewnienie wymaganej jakości, ceny i terminów realizacji zleceń i dostaw.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło