Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

CRM (ang. Customer Relationship Management)

  /  CRM (ang. Customer Relationship Management)

CRM (ang. Customer Relationship Management)

You are here:
  • KB Home
  • C
  • CRM (ang. Customer Relationship Management)
< Back

Czyli Zarządzanie relacjami z klientem. Termin ten można rozpatrywać w dwóch aspektach: jako zbiór strategii i metod działania firmy wobec jej klientów oraz jako narzędzie informatyczne wspomagające te działania. Poniżej skupimy się na tym drugim aspekcie- CRM jako system informatyczny.

System tego typu ma budowę modułową z licznymi funkcjami, a także daje możliwość współpracy z innymi systemami firmy. Dzięki CRM w jednym miejscu mamy ewidencje klientów, grupowanie kontaktów z klientem, zarządzanie projektami.

Wyróżniamy trzy główne obszary zastosowania informatycznego systemu CRM:

  • operacyjny CRM (front-office)
  • analityczny CRM (back-office)
  • komunikacyjny/interakcyjny CRM

Przykłady systemów CRM: Salesforce i ITCube CRM.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło