Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

CRM (ang. Customer Relationship Management)

  /  CRM (ang. Customer Relationship Management) (Strona 2)

CRM (ang. Customer Relationship Management)

You are here:
  • KB Home
  • C
  • CRM (ang. Customer Relationship Management)
< Back

Czyli Zarządzanie relacjami z klientem. Termin ten można rozpatrywać w dwóch aspektach: jako zbiór strategii i metod działania firmy wobec jej klientów oraz jako narzędzie informatyczne wspomagające te działania. Poniżej skupimy się na tym drugim aspekcie- CRM jako system informatyczny.

System tego typu ma budowę modułową z licznymi funkcjami, a także daje możliwość współpracy z innymi systemami firmy. Dzięki CRM w jednym miejscu mamy ewidencje klientów, grupowanie kontaktów z klientem, zarządzanie projektami.

Wyróżniamy trzy główne obszary zastosowania informatycznego systemu CRM:

  • operacyjny CRM (front-office)
  • analityczny CRM (back-office)
  • komunikacyjny/interakcyjny CRM

Przykłady systemów CRM: Salesforce i ITCube CRM.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło