Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Credentials

  /  Credentials

Credentials

You are here:
< Back

Dokument, który przedstawia kompetencje i portfolio zrealizowanych projektów przez Agencję PR.
W dokumencie tym znajdziemy podstawowe informacje o Agencji: struktura, zespół, sposób działania, nagrody,
opisane kampanie/ obsługiwani klienci oraz cennik usług.

W procesie wyboru agencji PR-owej (przetarg) warto w ramach RFI poprosić o przesłanie Credentialu. Agencje w odpowiedzi powinny przygotować prezentację prezentacja, w której przedstawia siebie i swoje dokonania dostosowane do naszego zapytania. Wysyłając prośbę o credentials warto zawrzeć konkretny zakres prac przewidziany w briefie – czy będzie to kampania, obsługa czy serwis internetowy. Agencja przedstawi wtedy swoje najlepsze dzieła w tym obszarze, zaproponuje zespół i pochwali się jego doświadczeniem w tym zakresie, który nas interesuje.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło