Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Credentials

  /  Credentials (Strona 2)

Credentials

You are here:
< Back

Dokument, który przedstawia kompetencje i portfolio zrealizowanych projektów przez Agencję PR.
W dokumencie tym znajdziemy podstawowe informacje o Agencji: struktura, zespół, sposób działania, nagrody,
opisane kampanie/ obsługiwani klienci oraz cennik usług.

W procesie wyboru agencji PR-owej (przetarg) warto w ramach RFI poprosić o przesłanie Credentialu. Agencje w odpowiedzi powinny przygotować prezentację prezentacja, w której przedstawia siebie i swoje dokonania dostosowane do naszego zapytania. Wysyłając prośbę o credentials warto zawrzeć konkretny zakres prac przewidziany w briefie – czy będzie to kampania, obsługa czy serwis internetowy. Agencja przedstawi wtedy swoje najlepsze dzieła w tym obszarze, zaproponuje zespół i pochwali się jego doświadczeniem w tym zakresie, który nas interesuje.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło