Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Biała Księga Komunikacji Marketingowej

  /  Biała Księga Komunikacji Marketingowej

Biała Księga Komunikacji Marketingowej

You are here:
  • KB Home
  • B
  • Biała Księga Komunikacji Marketingowej
< Back

Zbiór dokumentów – ogólnych standardów w zakupach marketingowych (dobre praktyki i standardy współpracy na linii Klient – Agencja) opracowanych przez grupę Ekspertów reprezentujących marketing, agencje oraz zakupy.
Przed dwa lata organizacje brały udział w Dialogu Branżowym, którego celem było stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media,), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych. Każdy z publikowanych rozdziałów zawiera: wytyczne w formie opisowej oraz narzędzia przetargowe (wzory dokumentów). Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). Dokument został stworzony z myślą o codziennych zadaniach Działów Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Jego celem jest ułatwienie procesów zakupowych i przetargów na usługi i produkcję komunikacji marketingowej.

Materiały do pobrania ze strony: www.dobryprzetarg.com.pl

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło