Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

  /  SRM (ang. Supplier Relationship Management)

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

You are here:
  • KB Home
  • S
  • SRM (ang. Supplier Relationship Management)
< Back

Czyli Zarządzanie Relacjami z Dostawcami. E- narzędzie, które wspiera integrację (dwukierunkową) i wymianę informacji pomiędzy dostawcą i klientem. Systemy SRM (w przeciwieństwie do ERP) od początku powinny mieć możliwość współpracy z organizacjami zewnętrznymi (dostawcami) względem właściciela systemu SRM. Celem rozwiązania SRM jest optymalizacja cyklu dostaw, poprzez automatyzację procesów logistycznych oraz zwiększenie przejrzystości kontaktów i uproszczenie strategii zakupowej. Oprogramowanie to wspiera działanie całego systemu dostaw – począwszy od strategicznego określenia źródła dostaw, po operacyjne zaopatrzenie i włączenie dostawców do współpracy.

Prawidłowe wdrożenie SRM, daje możliwość osiągnięcia wymiernych i trwałych korzyści dla obydwu stron. Jest to istotne tym bardziej, że w ostatnich latach zachodzą zmiany w podejściu do relacji z dostawcami. Wkład dostawców na wyniki klientów jest wyraźny więc i współpraca pomiędzy nimi przybiera charakter strategiczny, oparty na realizacji celów.

Korzyści jakie płyną z wdrożenia SRM:

  • analiza ofert
  • automatyzacja procesów w firmie
  • obniżenie kosztów operacyjnych
  • ocena dostawców i pogłębianie pozytywnych relacji z dostawcami

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło