Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

walterherz
Image Alt

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

  /  SRM (ang. Supplier Relationship Management)

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

You are here:
  • KB Home
  • S
  • SRM (ang. Supplier Relationship Management)
< Back

Czyli Zarządzanie Relacjami z Dostawcami. E- narzędzie, które wspiera integrację (dwukierunkową) i wymianę informacji pomiędzy dostawcą i klientem. Systemy SRM (w przeciwieństwie do ERP) od początku powinny mieć możliwość współpracy z organizacjami zewnętrznymi (dostawcami) względem właściciela systemu SRM. Celem rozwiązania SRM jest optymalizacja cyklu dostaw, poprzez automatyzację procesów logistycznych oraz zwiększenie przejrzystości kontaktów i uproszczenie strategii zakupowej. Oprogramowanie to wspiera działanie całego systemu dostaw – począwszy od strategicznego określenia źródła dostaw, po operacyjne zaopatrzenie i włączenie dostawców do współpracy.

Prawidłowe wdrożenie SRM, daje możliwość osiągnięcia wymiernych i trwałych korzyści dla obydwu stron. Jest to istotne tym bardziej, że w ostatnich latach zachodzą zmiany w podejściu do relacji z dostawcami. Wkład dostawców na wyniki klientów jest wyraźny więc i współpraca pomiędzy nimi przybiera charakter strategiczny, oparty na realizacji celów.

Korzyści jakie płyną z wdrożenia SRM:

  • analiza ofert
  • automatyzacja procesów w firmie
  • obniżenie kosztów operacyjnych
  • ocena dostawców i pogłębianie pozytywnych relacji z dostawcami

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy
Zakupy nie-strategiczne, czyli jak zakupy przestały być strategiczne?

Prezentacja opisuje syndrom zakupów nie-strategicznych, przedstawia sprawdzonych narzędzia strategiczne kupca i odpowiada na pytanie dlaczego zaczęły zawodzić. Analiza dolegliwości istniejących procesów i recepta na dzisiejszą „strategiczność”.

Autor: Konrad Bąk, SMA Solar
PROCON Webinar: Zdalni managerowie ery post-COVIDOWEJ

Co – tak naprawdę – zmienił COVID w pracy i roli managerów?. Czy biurową efektywność zarządzania można osiągnąć z domu? Co najbardziej przeszkadza w zarządzaniu zdalnym zespołem i jak sobie z tym radzić? Jak budować relację online?

Autor:Jacek Jarmuszczak, NextBuy oraz Gość Specjalny
We can afford a little audacity (video)

What are the key learnings on Supply Chain from COVID 19 Crisis and on what should Procurement focus in risk management – new KPI’s vs new priorities.

Autor: Christian Voland, Bunge
Feedback zakupowy w postępowaniu przetargowym: elementarne narzędzie pomijane przez działy zakupów

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.

Autor: Mateusz Borowiecki, OptiBuy
Zarządzanie ryzykiem braku dostaw – czarne łabędzie

W jaki sposób zabezpieczasz firmę przed niespodziewanymi zagrożeniami ? Jak zbudować plan kontynuacji biznesu? Jak przygotować się na nieprzewidziane niespodzianki w postaci czarnych łabędzi? Jak wygląda zarządzanie ryzykiem dla zakupów direct?

Autor: Jacek Jarmuszczak, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło