Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

  /  SRM (ang. Supplier Relationship Management) (Strona 2)

SRM (ang. Supplier Relationship Management)

You are here:
  • KB Home
  • S
  • SRM (ang. Supplier Relationship Management)
< Back

Czyli Zarządzanie Relacjami z Dostawcami. E- narzędzie, które wspiera integrację (dwukierunkową) i wymianę informacji pomiędzy dostawcą i klientem. Systemy SRM (w przeciwieństwie do ERP) od początku powinny mieć możliwość współpracy z organizacjami zewnętrznymi (dostawcami) względem właściciela systemu SRM. Celem rozwiązania SRM jest optymalizacja cyklu dostaw, poprzez automatyzację procesów logistycznych oraz zwiększenie przejrzystości kontaktów i uproszczenie strategii zakupowej. Oprogramowanie to wspiera działanie całego systemu dostaw – począwszy od strategicznego określenia źródła dostaw, po operacyjne zaopatrzenie i włączenie dostawców do współpracy.

Prawidłowe wdrożenie SRM, daje możliwość osiągnięcia wymiernych i trwałych korzyści dla obydwu stron. Jest to istotne tym bardziej, że w ostatnich latach zachodzą zmiany w podejściu do relacji z dostawcami. Wkład dostawców na wyniki klientów jest wyraźny więc i współpraca pomiędzy nimi przybiera charakter strategiczny, oparty na realizacji celów.

Korzyści jakie płyną z wdrożenia SRM:

  • analiza ofert
  • automatyzacja procesów w firmie
  • obniżenie kosztów operacyjnych
  • ocena dostawców i pogłębianie pozytywnych relacji z dostawcami

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło