Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Sourcing

  /  Sourcing

Sourcing

You are here:
< Back

Jest to kompleksowa strategia, która definiuje, w jaki sposób i przez kogo obsługiwane będą poszczególne procesy biznesowe, bądź obszary funkcjonalne firmy. Jest zawsze efektem dogłębnej analizy przedsiębiorstwa (również w kontekście strategii jej rozwoju) i powinna definiować obszary, które mają pozostać we zakresie zarządzania przez działy wewnętrzne (wewnątrz firmy) oraz te, które powinny zostać oddelegowane do obsługi partnerom zewnętrznym (firmy specjalizujące się w danych usługach B2B).

Sourcing jest działaniem, które wymaga znacznej wiedzy oraz doświadczenia wynikającego z realizacji tego typu działań w przeszłości. Należy poddać analizie wiele obszarów zaczynając od finansów, zagadnień prawnych, kwestii pracowniczych, po zakres i sposób zarządzania projektami.Dobra strategia sourcingowa niesie za sobą zwiększenie zysków i minimalizację kosztów wytworzonych produktów lub oferowanych usług w ramach działalności firmy.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło