Outsourcing
Umożliwia korzystanie z usług innych przedsiębiorstw (korzystanie z zewnętrznych źródeł). Metoda ta polega na przekazaniu zadań do realizacji przez firmy zewnętrzne. Istotą outsourcingu nie są pojedyncze zlecone zadania, a długoterminowa współpraca. Najczęściej jest to współpraca w obszarach takich jak: księgowość i rachunkowość, marketing, logistyka i transport czy audyt wewnętrzny. Zalety outsourcingu to zmniejszenie kosztów, wysoka jakość wykonywanych usług firm zewnętrznych w konkretnej dziedzinie, pozyskanie zasobów, które nie znajdują się w zasięgu firmy czy też umożliwienie koncentracji na podstawowych celach działalności.
Wyróżnione wpisy

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.