Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Oferta handlowa

  /  Oferta handlowa

Oferta handlowa

You are here:
< Back

Jest to propozycja sprzedaży lub kupna towarów/ usług, która określa istotne warunki przyszłego (potencjalnego) kontraktu składana zazwyczaj w formie elektronicznej. Aby stworzyć konkretną ofertę, należy poznać preferencje, potrzeby, oraz pozycję klienta na rynku. Dopiero po tym możemy dopasować odpowiednią ofertę do jego rzeczywistych potrzeb.

Ważnym elementem oferty handlowej jest poprawność językowa, a komunikacja pisemna powinna być utrzymana w określonym stylu, bazującym na zwięzłości, rzeczowości, unikaniu zbędnych słów.

Należy wskazać wszystkie cechy produktu, które mogą mieć znaczenie dla oblata przy wyborze danej propozycji.
Adresat, rozpatrując ofertę, zazwyczaj skupia się na cenie, która w większości przypadków decyduje o podjęciu współpracy. Dlatego też oferent powinien opracować ofertę w sposób, aby była ona atrakcyjna dla klienta. Co nie zmienia faktu, że cena musi przynosić odpowiednio wyliczony zysk.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło