Make or Buy
Analiza, w której określamy koszty i ryzyka związane z produkcją lub wytworzeniem usługi w ramach danej organizacji.
Koszty te należy zestawić z wydatkami, jakie byśmy ponieśli przy zakupie produktu od dostawców zewnętrznych.
Dla firm produkcyjnych jest to najważniejsza strategia na którą składają się: wielkość fabryki i jej lokalizacja, pomiar wydajności, procesy produkcyjne, systemy jakości i kontrola produkcji jak i również zasoby ludzki.
Analiza make- or- buy w projektach? Możemy spotkać się z sytuacją, kiedy musimy wybrać pomiędzy istniejącym rozwiązaniem a stworzeniem nowego. Wtedy znajduję zastosowanie powyższa analiza z uwzględnieniem kluczowych cech projektu.
Wyróżnione wpisy

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.