Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Lead time

  /  Lead time

Lead time

You are here:
< Back

To czas realizacji procesu produkcyjnego. W nawiazaniu do łańcucha dostaw określa go się od momentu złożenia zamówienia przez klienta, do chwili, kiedy produkt jest gotowy do obioru. Natomiast w kontekście już samej produkcji jest to ten sam czas (zdanie poprzednie), ale powiększony o dodoatkowy okres, który jest potrzebny, aby materiały do jego wytworzenia dotarły od dostawcy.

Na lead time składają się 3 elementy:

  • czas przedprodukcyjny (zamówienie jest przygotowywane do produkcji)
  • czas produkcyjny (produkt faktycznie wytwarzany)
  • czas poprodukcyjny (produkt przechodzi do odbiorcy)

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło