Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Łańcuch dostaw

  /  Łańcuch dostaw

Łańcuch dostaw

You are here:
< Back

Wszelkie czynności związane z transportem oraz wytworzeniem towarów (od początkowego etapu, czyli pozyskiwania
wszelkiego rodzaju surowców do etapu końcowego, czyli dostarczeniu produktu konsumentom). W pojęciu tym zawiera
się równiez przepływ informacji, które są istotne podczas całego procesu. Przykładowe metody i narzędzia
wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchem dostaw: Lean Management lub Six Sigma, TQM (kompleksowe zarządzanie jakością), TBM (zarzadzanie czasem), ECR (efektowne obsługa w łańcuchach dostaw klienta) czy VMI (zarządzanie zapasami przez dostawcę).

Co ma na celu wprowadzenie łańcucha dostaw:

  • minimalizacja kosztów, która wynika z przepływu towarów i informacji z zachowaniem dobrego poziomu obsługi klienta
  • krótki czas realizacji zamówień, a co za tym idzie elastyczność dostaw
  • optymalizacja poziomu zapasów wynikająca z dostosowania się do potrzeb rynku.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło