Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Łańcuch dostaw

  /  Łańcuch dostaw (Strona 2)

Łańcuch dostaw

You are here:
< Back

Wszelkie czynności związane z transportem oraz wytworzeniem towarów (od początkowego etapu, czyli pozyskiwania
wszelkiego rodzaju surowców do etapu końcowego, czyli dostarczeniu produktu konsumentom). W pojęciu tym zawiera
się równiez przepływ informacji, które są istotne podczas całego procesu. Przykładowe metody i narzędzia
wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchem dostaw: Lean Management lub Six Sigma, TQM (kompleksowe zarządzanie jakością), TBM (zarzadzanie czasem), ECR (efektowne obsługa w łańcuchach dostaw klienta) czy VMI (zarządzanie zapasami przez dostawcę).

Co ma na celu wprowadzenie łańcucha dostaw:

  • minimalizacja kosztów, która wynika z przepływu towarów i informacji z zachowaniem dobrego poziomu obsługi klienta
  • krótki czas realizacji zamówień, a co za tym idzie elastyczność dostaw
  • optymalizacja poziomu zapasów wynikająca z dostosowania się do potrzeb rynku.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło