Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Big data

  /  Big data (Strona 2)

Big data

You are here:
< Back

Pojęcie, które skupia wokół siebie wszelkie zagadnienia związane z wyszukiwaniem, pobieraniem, gromadzeniem i wykorzystaniem
dużych zbiorów danych, które powstają i są dostępne w organizacjach. Sa to przede wszystkim zagadanienia zwiazane z IT ( serwery, procesowy, infrastruktura IT).
Najważniejsze w Big Data jest zatem przetwarzanie informacji i wykorzystywanie w praktyce wniosków z nich płynących, a nie samo gromadzenie danych.
Podmioty, które wykorzystują pozyskane dane w swoich działalnościach to przede wszystkim Banki (gromadzone dane pochodzą z ruchów na kontach klientów), Firmy, które wypuszczają własne aplikacje (zauważ, ze instalując aplikację wyrażasz zgodę na dostęp do własnych danych), Portale interenetowe i Media społecznościowe.
Najpopularniejszymi narzędziami do pomiaru Big Data są: platforma Hadoop, system Storm,magazyny baz danych (Cassandra, MongoDB czy Neo4j) czy np. algorytmy do data-miningu (RapidMiner i Mahout).

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło