Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

SSC (ang. Shared Service Center)

  /  SSC (ang. Shared Service Center) (Strona 2)

SSC (ang. Shared Service Center)

You are here:
  • KB Home
  • S
  • SSC (ang. Shared Service Center)
< Back

Czyli centrum usług wspólnych. Są to wydzielone, wewnętrzne jednostki pracujące na rzecz jednej lub kilku ze sobą połączonych firm (przede wszystkim mówimy tu o międzynarodowych koncernach, które posiadają oddziały w wielu państwach). Jest to swego rodzaju outsourcing, ale w ramach jednej organizacji. Zazwyczaj wyodrębnione są usługi o charakterze pomocniczym, w tym księgowość, HR, usługi IT, Logistyka, Zakupy oraz Obsługa klienta. Zazwyczaj podmioty te są tworzone poza granicami kraju w których mieści się centrala firmy. Tego typu działania umożliwiają redukcję kosztów oraz lepszą organizację pozostałych oddziałów, a firma może skoncentrować się na swojej głównej działalności.

Jeżeli chodzi o rynek polski to obecnie największy potencjał ma miasto Kraków, jako przyszłość sektora SSC.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło