Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Produkty standardowe (Macierz Kraljica)

  /  Produkty standardowe (Macierz Kraljica) (Strona 2)

Produkty standardowe (Macierz Kraljica)

You are here:
  • KB Home
  • P
  • Produkty standardowe (Macierz Kraljica)
< Back

Jedna z czterech podstawowych grup kupowanych kategorii zakupowych zidentyfikowana w Macierzy Kraljica.
Do grupy PRODUKTÓW STANDARDOWYCH zaliczamy wszystkie produkty, które mają raczej niewielki wpływ na wynik finansowy przedsiębiorstwa i nie są obciążone dużym ryzykiem związanym z dostawami. W tej grupie znajdziemy np. materiały biurowe, podróże służbowe itp. Źródłem oszczędności w tej grupie produktów może być wybranie konkretnej firmy dostarczającej dane produkty lub usługi, dzięki czemu ograniczona zostanie liczba dostawców, a ci wybrani będą realizować większe zamówienia, co pozwoli wynegocjować korzystniejsze kontrakty. Przy zakupie tych produktów/ usług należy skupić się na automatyzacji procesu (P2P). W przypadku tej kategorii proces zgłaszania, akceptacji i realizacji zamówień jest zwykle dużo droższy niż sama wartość zakupów.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło