Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

PROCON/POLZAK

  /  PROCON/POLZAK (Strona 2)

PROCON/POLZAK

You are here:
< Back

Największa konferencja biznesowana w Polsce poświęcona tematyce zakupowej (I edycja 2014r.), która z roku na rok bije rekordy frekwencyjne (edycja 2018 skupiła ponad 500 Uczestników). Ogranizatorami wydarzenia jest firma doradcza OptiBuy i Polskie Stowarzyszenia Manadżerów Logistyki i Zakupów (PSML). Konferencja jest organizowana raz do roku (październik) w Warszawie i jest skierowana do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w średnich i dużych przedsiębiorstwach: Właściciele i Prezesi spółek, Kadra Zarządzającą zakupami, Menedżerowie Zakupów i Logistyki, Dyrektorzy ds. Finansów, Marketingu, HR,Facility i Office Managerowie, Specjaliści i Kupcy. Agenda podzielona na bloki tematyczne (w tym Zakupy Direct, Zakupy Indirect, Procesy i Narzędzia, Zakupy CAPEX, Zarządzanie Ryzykiem) wypełniona jest prezentacjami Ekspertów(z kraju i ze świata) z wieloletnim doświadczeniem zakupowym. Wśród Gości Specjalnych znaleźli się twórcy pojęć i procesów zakupowych:dr Peter Kraljič i prof. dr Arjan van Weele.

W ramach konferecnji organizowane są dwa konkursy branżowe:

  • PROCON Awards, gdzie Jury na podstawie opinii Klientów wybiera najlepszych dostawców usług B2B w 3 kategoriach: IT, Logistyka i Creative Services
  • Lider Zakupów, czyli wyłonienie grona najlepszych Zakupówców, którzy w danym roku zrealizowali innowacyjny projekt zakupowy i którzy wywarli znaczący wpływ na efektywność swoich organizacji i przyczynili się do podnoszenia konkurencyjności firmy.

Wystąpienia Prelegentów ze wszystkich edycji PROCON/POLZAK znajdują się w BAZIE WIEDZY, która jest dostępna dla użytkowników platformy PROCON Professionals).

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło