Peter Kraljič
Dr Peter Kraljič, nazywany ojcem chrzestnym współczesnych zakupów B2B, do lutego 2002 roku był członkiem Rady Doradczej McKinsey. Dołączył do McKinsey w 1970 r. w Niemczech i został wybrany na dyrektora w 1977 r. oraz w 1982 r. Był on przez wiele lat był członkiem Akcjonariuszy McKinsey, Kancelarii Rozwoju Firm i Rozwoju Personelu oraz zarządzał w latach 1993-1998 działalnością McKinsey we Francji. Przed dołączeniem do Kancelarii pracował przez sześć lat w zakresie badań metalurgicznych w firmach w Jugosławii, Niemczech i Luksemburgu. Działalność Petera Kraljica skoncentrowana była głównie na klientach przemysłowych w sektorach takich jak: chemiczny, farmaceutyczny, motoryzacyjny, montażowy, maszynowy i stalowy, aluminiowy, a także sektory usług takie jak sprzedaż i logistyka. Dla tych klientów Peter.
Wyróżnione wpisy

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.