Nisza rynkowa
obszar lub część rynku, na którym występuje niedobór danego dobra bądź usługi lub gdzie niewielka liczba zdefiniowanych nabywców, mająca skonkretyzowane potrzeby i szukająca ściśle określonych korzyści, jest gotowa uiścić wyższą cenę za produkt, który spełnia ich wymagania. Działania przedsiębiorcy podejmującego aktywność w niszy rynkowej skupiają się na osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na danym terenie lub obszarze rynku w związku z konkretnym, proponowanym przez nich rodzajom wyrobów lub usług. Przedsiębiorca rozpoczynający działalność na rynku niszowym powinien starać się być wysoce wyspecjalizowany w produkcji danego dobra czy usługi, żeby jego działania przynosiły oczekiwany efekt.
Wyróżnione wpisy
![](https://myprocon.pl/wp-content/uploads/2020/12/optibuy_feedback-m.jpg)
Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.