Nisza rynkowa
obszar lub część rynku, na którym występuje niedobór danego dobra bądź usługi lub gdzie niewielka liczba zdefiniowanych nabywców, mająca skonkretyzowane potrzeby i szukająca ściśle określonych korzyści, jest gotowa uiścić wyższą cenę za produkt, który spełnia ich wymagania. Działania przedsiębiorcy podejmującego aktywność w niszy rynkowej skupiają się na osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na danym terenie lub obszarze rynku w związku z konkretnym, proponowanym przez nich rodzajom wyrobów lub usług. Przedsiębiorca rozpoczynający działalność na rynku niszowym powinien starać się być wysoce wyspecjalizowany w produkcji danego dobra czy usługi, żeby jego działania przynosiły oczekiwany efekt.
Wyróżnione wpisy

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.