Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

JIRA

  /  JIRA

JIRA

You are here:
< Back

narzędzie do zarządzania zadaniami w projektach. Stworzono ją z myślą o zespołach budujących oprogramowanie, jednak z czasem doczekała się także edycji wspierającej zarządzanie każdego innego rodzaju projektu. Daje możliwość tworzenia zadań do wykonania oraz śledzenia błędów w aplikacjach i informowania o nich. Dzięki JIRA dokładnie widać, które zadania są wciąż niewykonane i ile czasu przeznaczono na wykonanie każdego zadania. Atlassian (firma tworząca system JIRA) oferuje wiele innych narzędzi, które z łatwością można zintegrować z JIRA, takich jak Confluence (do współpracy nad dokumentami) czy HipChat (z funkcjami grupowego czatu, wideokonferencji i udostępniania plików). JIRA jest oprogramowaniem używanym przez zespoły każdej wielkości, które chcą uporządkować wszystkie sprawy dotyczące projektów, przypisywać zadania poszczególnym pracownikom i obserwować aktywność zespołu.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło