Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

JIRA

  /  JIRA (Strona 2)

JIRA

You are here:
< Back

narzędzie do zarządzania zadaniami w projektach. Stworzono ją z myślą o zespołach budujących oprogramowanie, jednak z czasem doczekała się także edycji wspierającej zarządzanie każdego innego rodzaju projektu. Daje możliwość tworzenia zadań do wykonania oraz śledzenia błędów w aplikacjach i informowania o nich. Dzięki JIRA dokładnie widać, które zadania są wciąż niewykonane i ile czasu przeznaczono na wykonanie każdego zadania. Atlassian (firma tworząca system JIRA) oferuje wiele innych narzędzi, które z łatwością można zintegrować z JIRA, takich jak Confluence (do współpracy nad dokumentami) czy HipChat (z funkcjami grupowego czatu, wideokonferencji i udostępniania plików). JIRA jest oprogramowaniem używanym przez zespoły każdej wielkości, które chcą uporządkować wszystkie sprawy dotyczące projektów, przypisywać zadania poszczególnym pracownikom i obserwować aktywność zespołu.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło