Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Insourcing

  /  Insourcing

Insourcing

You are here:
< Back

Metoda zarządzania (proces) firmą, która polega na włączaniu w jej struktury zadań i procesów, które do tej pory były zlecone do realizacji przez firmę świadczącą usługi outsourcingowe (firmę zewnętrzną). Zazwyczaj firmy decydują się na tego typu działania w momencie kiedy firma zewnętrzna nie sprawadza się, zbankrutowała albo procesy, które do tej pory były realizowane przez firmę trzecią stały się głównym obszarem działalności firmy lub stanowią krytyczną wartość z punktu widzenia jej działalności.

Realizacja zadań oddelegowanych wracają do pracowników w ramach samej firmy jak również poprzez tworzenie dedykowanych SSC – Shared Services Centres, firm podległych głównej firmie zajmujących się świadczeniem usług w ramach grupy firm. Tworzenie SSC daje mozliwość posiadania większej kontroli nad procesami. Proces insourcingu zapewnia pracę pracownikom z działów, które podlegają redukcji.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło