Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

MRO (ang. maintance, repair, operation)

  /  MRO (ang. maintance, repair, operation) (Strona 2)

MRO (ang. maintance, repair, operation)

You are here:
  • KB Home
  • M
  • MRO (ang. maintance, repair, operation)
< Back

MRO (konserwacja, naprawa i dostawa) są materiałami eksploatacyjnymi wykorzystywanymi w procesie produkcyjnym, które ostatecznie nie są widoczne w końcowych produktach.

Pozycje MRO mogą obejmować:

  • Rękawiczki
  • Sprzęt bezpieczeństwa
  • Komputery
  • Wyposażenie przemysłowe (zawory, sprężarki, pompy)
  • Materiały eksploatacyjne (środki czystości, laboratoryjne i biurowe)
  • Konserwacja sprzętu (smary, uszczelki, narzędzia do naprawy)

Rola produktów MRO w utrzymaniu płynnego funkcjonowania łańcuchów dostaw zazwyczaj nie jest doceniana. Ale przecież brak rutynowego utrzymywania, naprawiania i konserwacji systemów/ urządzeń/ maszyn może doprowadzić do złego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firmy, które pilnie utrzymują zapasy MRO i optymalizują łańcuchy dostaw, mogą sprawniej i pewniej dostarczać produkty klientom w sposób terminowy i oszczędny.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło