Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

KPI (ang. Key Performance Indicators)

  /  KPI (ang. Key Performance Indicators)

KPI (ang. Key Performance Indicators)

You are here:
  • KB Home
  • K
  • KPI (ang. Key Performance Indicators)
< Back

KPI to wskaźniki, zarówno finansowe, jak i niefinansowe, które są stosowane jako mierniki w procesach pomiaru stopnia realizacji celów organizacji.Wspierają one osiąganie przez firmę jej celów operacyjnych i strategicznych. Wskaźniki KPI stanowią źródło informacji zwrotnej, uznawanej za obiektywną, wskazującą procent wykonanych i zaplanowanej zadań przez pracowników. Dodatkowo są także narzędziem kontroli, która umożliwia podjęcie decyzji dotyczących planowania i nadania priorytetów działaniom oraz szybką reakcję na pojawiające się problemy. KPI wspierają również procesy ciągłego doskonalenia i efektywne wykorzystywanie posiadanych przez organizację zasobów.

Wyróżnione wpisy

Jak zakupy powinny ograniczać ryzyka w łańcuchach dostaw? CSR w umowach z dostawcami

W prezentacji omówiono zasadność i sposoby wykorzystania klauzul CSR przy zawieraniu umów z dostawcami, jako narzędzie zarządzania ryzykiem w organizacji.

Autor: Pawel Skorupski, EcoVadis
Mechanizmy minimalizacji ryzyka w zakupach, źródłem „niewidzialnych” oszczędności

Brak umiejętności przewidywania ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego oraz niestosowanie odpowiednich narzędzi minimalizujących ryzyko to jedne z najważniejszych problemów branży zakupowej. Jakie kroki podjąć by „spać spokojnie(j)”?

Autor: Agata Kulikowska, TAURON
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?

Prezentacja omawia proces wdrożenia systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska – od przygotowania do wdrożenia i jego efektów z dwóch perspektyw: działu zakupów i zespołu wdrożeniowego.

Autorzy: Jarosław Pazdro, Credit Agricole Bank Polska i Damian Czernik, NextBuy

Zarejestruj się

Resetuj hasło