Ambient marketing
Pod tym hasłem kryją się wszystkie niestandardowe formy prowadzenia marketingu- akcje ambientowe.
Wychodzą one poza tradycyjne media i standardy komunikacji z klientem. Ambient to wykorzystanie nowych narzędzi,
nośników i miejsc na reklamę, które mają zaskoczyć i zaintrygować odbiorcę. Tego typu działania nie należą do tanich, a zestawienie nakładów do ilości odbiorców zdecydowanie wypada na ich niekorzyść. Dodatkowo bardzo ciężko jest zmierzyć skutecznośc takich inicjatyw.
Przykłady akcji ambientowych: reklama niewidzialnego hybrydowego Mercedesa, górska reklama gum do żucia Wrigley’s Orbit.
Wyróżnione wpisy

Niestety wiele firm, działów zakupów nie traktuje wystarczająco poważnie kwestii przekazywania informacji zwrotnej lub nie poświęca jej wystarczająco dużo uwagi. Szczególnie w czasach, gdy relacje z dostawcami mogą zadecydować o przetrwaniu naszego przedsiębiorstwa.