Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Zakupy marketingowe, dialog branżowy, reklamodawca-agencja – PROCON/POLZAK 2016

Prezentacja opisuje dialog branżowy, zapoczątkowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. Cykl spotkań objął takie obszary jak np. zakup mediów, komunikacji digital i full service, komunikacji PR, brand design, eventów itd. Do dialogu dołączyły także inne związki branżowe i organizacje. Celem było stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń obu stron (Reklamodawcy i Agencje) w procesach zakupowych na usługi komunikacji marketingowej.
Autorzy: Paweł Kastory, DDB Group; Robert Kruk, Orange Polska
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło