Zakupy marketingowe, dialog branżowy, reklamodawca-agencja – PROCON/POLZAK 2016
Prezentacja opisuje dialog branżowy, zapoczątkowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. Cykl spotkań objął takie obszary jak np. zakup mediów, komunikacji digital i full service, komunikacji PR, brand design, eventów itd. Do dialogu dołączyły także inne związki branżowe i organizacje. Celem było stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń obu stron (Reklamodawcy i Agencje) w procesach zakupowych na usługi komunikacji marketingowej.
Autorzy: Paweł Kastory, DDB Group; Robert Kruk, Orange Polska
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!