grudzień 2021
Mawia się, że zmiana to jedyny stały punkt w obecnych czasach. Wymaga umiejętności adaptacji, elastyczności i otwartości na nowe. Dział zakupów jako zespół ekspertów o myśleniu strategicznym nabiera na znaczeniu, staje się filarem stabilizującym działania firmy.Dzięki swojej ekspertyzie, odpowiedniemu zarządzaniu ryzykiem jest w stanie wspierać firmę w transformacji, przygotować ją na wyzwania. Wymaga to jednak ciągłego monitorowania obecnej sytuacji w pełnej gotowości do działania. Jak przygotować innych do zmian? Jak ich przez nie przeprowadzić? Jak zarządzić procesem zmiany wewnątrz samego zespołu zakupowego?Dzięki szkoleniu uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania.
Jaką wartość dla Twojej firmy generuje kategorią którą zarządzasz? Jaki masz pomysł na swoją kategorie? Dla kogo pracujesz? Kto pierwszy zorientuje się, jeśli odejdziesz z firmy? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? Dowiedz się jak efektywnie zarządzać kategorią zakupową i jak chwalić się swoimi działaniami.
Wraz ze wzrostem znaczenia funkcji zakupowej w firmach, wzrastają również oczekiwania względem pracowników działu zakupów. Istotne stają się kompetencje kupców, sposób postępowania zarówno w stosunku do klientów wewnętrznych, jak i do dostawców. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą najlepsze praktyki promowane przez wiodące, bardzo dojrzałe biznesowo firmy o wysokiej dojrzałości funkcji zakupowej.
marzec 2022
Każda firma chce być innowacyjna, ajej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.
kwiecień 2022
Jaką wartość dla Twojej firmy generuje kategorią którą zarządzasz? Jaki masz pomysł na swoją kategorie? Dla kogo pracujesz? Kto pierwszy zorientuje się, jeśli odejdziesz z firmy? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? Dowiedz się jak efektywnie zarządzać kategorią zakupową i jak chwalić się swoimi działaniami.
maj 2022
Jaką wartość dla Twojej firmy generuje kategorią którą zarządzasz? Jaki masz pomysł na swoją kategorie? Dla kogo pracujesz? Kto pierwszy zorientuje się, jeśli odejdziesz z firmy? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? Dowiedz się jak efektywnie zarządzać kategorią zakupową i jak chwalić się swoimi działaniami.
Dział zakupów, aby stać się Partnerem Biznesowym, powinien wykształcić wiedzę ekspercką, dzięki której będzie w stanie doradzać organizacji i chronić ją przed niekorzystnymi decyzjami. Uczestnicy zapoznają się z kluczowymi elementami oraz przygotują własny model strategii zakupowej, który w prosty sposób będą mogli zaimplementować w swojej codziennej pracy.
ONLINE: Strategiczne zarządzanie zakupami. Narzędzia i techniki eksperta ds. zakupów – część I
890PLNUczestnicy poznają praktyczne rozwiązania, które znacznie podniosą jakość ich pracy w roli kupców bądź przygotują ich na pełnienie tejże funkcji w firmie, zrozumieją istotę wspierania biznesu, jako klucz do budowania pozycji zakupów jako Partnera Strategicznego w firmie. CZĘŚĆ I
czerwiec 2022
ONLINE: Strategiczne zarządzanie zakupami. Narzędzia i techniki eksperta ds. zakupów – część II
890PLNUczestnicy poznają praktyczne rozwiązania, które znacznie podniosą jakość ich pracy w roli kupców bądź przygotują ich na pełnienie tejże funkcji w firmie, zrozumieją istotę wspierania biznesu, jako klucz do budowania pozycji zakupów jako Partnera Strategicznego w firmie. CZĘŚĆ II
luty 2023
ESG dla Kupca
1500PLNE- Środowiskowe, S- Społeczne, G- Ład Korporacyjny aspekty prowadzenia biznesu to ostatnio gorący temat. Ciągle słyszymy o nowych regulacjach prawnych nakładających na firmy obowiązki raportowania zrównoważonego rozwoju: CSRD, Taksonomia, SFRD, dyrektywa o należytej staranności. Nowe regulacje wprowadza nie tylko Unia Europejska, pojawiają się na wszystkich kontynentach.
Klienci, konsumenci i inwestorzy coraz częściej zadają firmom pytania:
Jak powstają ich produkty, jaki mają skład?
Skąd pochodzą surowce?
Jak firmy troszczą się o środowiskowe, społeczne i etyczne aspekty prowadzenia biznesu? W jaki sposób robią to ich dostawcy?
Firmy, żeby sprostać oczekiwaniom ustawodawców i interesariuszy tworzą strategie ESG.
Zapraszam na spotkanie, w trakcie którego dowiesz się, jaki wpływ mają nowe przepisy na obowiązki firm i co z nich wynika dla Działu Zakupów.
Część roboczą naszego spotkania poświęcimy jak przygotować się do nowych warunków, by ESG było nie tylko dodatkowym obowiązkiem, ale by wzmacniało pozycję Kupca i Działu Zakupów w firmie.